Časté dotazy
V současné chvíli máme pro naše zákazníky k dispozici Showroom v samém srdci historické Olomouce, v Praze, Brně, Chomutově a v Liberci.
Otevírací dobu a adresy showroomů najdete ZDE
Rezervace návštěvy není nutná.
Showroom je otevřen ve výše uvedených hodinách.
Náš TIP!:
Na výběr sedací soupravy i s potahovou látkou doporučujeme zákazníkům vyčlenit cca 1 hodinu. Někomu to jde rychleji, někdo na to potřebuje více času. Proto pro Váš klid a pohodlný výběr doporučujeme, naplánovat návštěvu alespoň hodinu před zavírací dobou.
Platba za objednávku a zálohy:
Při objednávce ze Showroomu nepožadujeme ani úhradu zálohy, ani přímou platbu na místě. Nemusíte tedy s sebou vozit žádnou hotovost.
Ukázka vzorníků potahových látek:
K dispozici máme vzorníky všech námi nabízených potahových látek. Pokud na Showroomu nějakou nenajdete, jedná se o individuální případ (zapůjčeno, čekáme na dodání). Pokud se k nám jedete podívat na konkrétní potahovou látku, můžete si její dostupnost ověřit na infolince +420 581 201 111.
Seznam aktuálně vystavených produktů naleznete zde:
OLOMOUC
PRAHA
LIBEREC
BRNO
CHOMUTOV
POZOR! jestliže Vámi před-vybraná sedací souprava není ve výše uvedeném seznamu, nezoufejte! Návštěvu i přesto doporučujeme - pomůžeme Vám s výběrem potahu, konfigurací ceny. Ne jednou se nám stává, že i zákazníci s již vybranou sedací soupravou se zamilují do jiné, kterou u nás najdou na výstavě!
Pro rychlou pomoc a radu při různých situacích máme pro naše zákazníky dostupnou infolinku + 420 581 201 111.
S čím Vám poradíme:
- pomoc při výběru potahové látky
- pomoc při výběru nábytku
- pomoc při vytvoření objednávky
- informace k objednávce
- informace k logistice
- informace k všemu, co Vás u nás zajímá!
Co na infolince naopak nevyřídím?
- změna objednávky - změny objednávek provádíme výhradně mailem
- zrušení objednávky - zrušení objednávek provádíme výhradně mailem
- nahlášení reklamace - ke správě reklamaci prosím použijte náš reklamační systém
Nadstandardní službou u nás je možnost zaslání vzorníků potahových látek přímo k Vám domů!
Jak to chodí:
1) "Na vratnou zálohu" - vzorníky potahových látek (množství max. 7 ks) zasíláme na vratnou zálohu 1500 Kč dobírkou. Tyto vzorníky zákazník zasílá zpět opět na dobírku 1500 Kč (tímto se Vám peníze vrátí), lhůta pro navrácení takto zaslaných vzorníků je 14 dní.
Berte prosím na vědomí, že na zapůjčené vzorníky čekají také jiní zákazníci.
Příklad: Vyberete si látky – Alfa, Palladium, Matt Velvet, Monolith, Salvador a přijde Vám těchto 5 vzorníků se všemi barvami, které jsou dostupné.
2) "Ústřižky" - ústřižky látek do 6 Ks (cca 5*5 cm) . Z Vámi vybraných potahových látek Vám vytvoříme 6 ústřižků, které Vám zašleme poštou na uvedenou adresu na dobírku 300 Kč. Společně s ústřižky od nás obdržíte slevový kód. Tento slevový kód uplatníte při své objednávce v nákupním košíku a cena 300 Kč se Vám odečte z Vaší objednávky sedací soupravy. Platnost tohoto kupónu je 14 dní. Ústřižky látek tak při nákupu u nás získáváte zdarma.
Příklad: Vypíšete 6 ks jednotlivých barev – Alfa 13, Palladium 16, Matt Velvet 06 atd. a přijde Vám těchto 6 ks ústřižků, ze kterých si můžete vybrat ten pravý.
Při zaslání mailu s informacemi o zaslání potahových látek nezapomeňte uvést své Jméno, příjmení, adresu a telefonní číslo, aby Vás přepravní společnost mohla o průběhu zásilky pohodlně informovat.
V případě, že budete potřebovat poradit s výběrem látek, kontaktujte nás na tel. +420 581 201 111
Pokud již máte vybráno a chcete si ústřižky objednat, napište na adresu: obchod@lumax-nabytek.cz
Vypůjčení vzorníků a látek přímo z showroomů není možné.
Víme, že je pro Vás důležité nám věřit, proto i my věříme Vám.
ZÁLOHY
Po zákaznicích nepožadujeme žádné zálohy při objednání zboží ani při nákupu přes eshop, ani při objednávce na Showroomu. Pouze v případě výrazné specifikace vybraného zboží se může stát, že Vás individuálně požádáme o zálohu.
PLATBA V HOTOVOSTI
Při tvorbě objednávky na našem eshopu si hned v prvním kroku vybíráte způsob jakým za své zboží zaplatíte. Jednou z možnosti je platba v hotovosti. Znamená to, že zaplatíte za zboží při doručení zboží a to v hotovosti. Vezměte prosím na vědomí, že nepřijímáme platební karty.
PLATBA BANKOVNÍM PŘEVODEM
Při tvorbě objednávky na našem eshopu si hned v prvním kroku vybíráte způsob jakým za své zboží zaplatíte. Jednou z možnosti je platba v bankovním převodem. Znamená to, že po vytvoření objednávky obdržíte do své emailové schránky zprávu s podklady k platbě. Zde bude informace k číslu účtu, Variabilní symbol (číslo objednávky), kód banky. Na základě těchto podkladů je možno zboží uhradit. Nevyčkávejte na zálohovou fakturu. Při této variantě způsobu platby je nutné, aby peníze za zboží byly na našem účtu nejpozději v den, kdy Vás naše logistické oddělení kontaktuje s informacemi o doručení zboží. Doporučujeme platbu provést dříve, aby se nestalo, že nedojde k doručení zboží v domluveném termínu a to z důvodu, že platba nebude včas připsána na náš účet.
PLATBA NA SPLÁTKY
Při tvorbě objednávky na našem eshopu si hned v prvním kroku vybíráte způsob jakým za své zboží zaplatíte. Jednou z možnosti je platba na splátky. Výši splátek si pohodlně spočítáte ve splátkové kalkulačce, kterou naleznete u každého z produktů. Po zvolení této platební metody budete přesměrování přímo na stránky společnosti Cofidis s.r.o., kde po vyplnění dotazníku společně uzavřete smlouvu o financování.
DOPRAVA
Díky tomu, že jsme společnostní s letitými zkušenostmi, umíme pro Vás zajistit co nejkvalitnější dopravu zboží k Vám domů. Doručit sedací soupravu není to samé, jako doručit půl kilový balíček. Stejně tak víme, že i pro naše zákazníky není doručení sedací soupravy pouze převzetí zboží ve dveřích. Abychom tuto situaci společně zvládli co nejlépe, rozhodli jsme se zboží doručovat vlastní dopravou (ne extérními společnostmi).
Naši řidiči jsou zkušení kolegové, kteří denně pracují s objemnými kusy nábytku. Zboží umí vynést, správně uchytit a ideálně s ním manipulovat.
Jak to vypadá u nás na logistice?
Po doručení Vaší objednávky na sklad Vaši objednávku zařadíme na rozvoz. Naše logistické oddělení naplánuje doručení k Vám, následně Vás telefonicky kontaktujeme s přesným datem a přibližným čase (např. 13.1.2022 12:00-13:00), po telefonu si zároveň dohodneme detaily závozu (výnos, místo složení zboží). Informace o závozu Vám sdělíme vždy s cca 2-3 denním předstihem.
Zavážíme celou Českou republiku, tudíž není možnost si termín závozu předem závazně objednat na Vámi vybrané datum a čas. Ale věříme, že díky časté frekvenci závozů vždy najdeme společně termín závozu, který Vám bude vyhovovat.
Dohodnutí termínu dodání zboží telefonicky je závazné.
Zboží k Vám doručujeme zpravidla v plachtové dodávce do 3,5 tuny.
VÝNOS
V běžných závozech k Vám řidič přijede sám a k pomoci má "rudlík". V těchto případech umí s nábytkem manipulovat v rámci zpevněných a bezbariérových ploch. V košíku stačí vybrat možnost "Nemám zájem, vynesu si sám".
V případě, že je pro Vás klid a pohodlí na prvním místě a nechcete si zbytečně namáhat záda, prosit kamarády a známé o pomoc, zajistíme Vám výnos až domů.
V rámci objednávky si v košíku můžete výnos pohodlně objednat dle uvedených možností.
Vzhledem k tomu, že většina Vašich objednávek je individuálních a zboží necháváme vyrábět přímo pro Vás, u nás na skladě se dlouho "neohřeje".
Po doručení zboží na náš centrální sklad u nás zboží zpravidla zůstává 2-10 pracovních dní, poté dochází k dovozu zboží k Vám domů.
V případě, že u Vás nastane situace, že je nutno zboží u nás uskladnit déle, než je dodací lhůta daného produktu, jsme schopni zajistit uskladnění. Cena této služby je 500,- Kč/1 ks za první měsíc po uplynutí termínu, každý další měsíc 1000,- Kč/1ks.
Faktury a účetní doklady mají všechny náležitosti předepsané zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví.
Při doručení faktury si prosím překontrolujte všechny její náležitosti. Změna faktur je možná pouze do 5. dne měsíce následujícího po vzniku faktury.
Při platbě bankovním převodem od nás obdržíte (po úhradě) zálohovou fakturu, daňový doklad k přijaté platbě a fakturu koncovou a dodací list. Vše Vám fyzicky předáme při doručení zboží. Po vyžádání je možné poslat na email.
Při platbě hotově obdržíte fakturu, příjmový pokladní doklad, stvrzenku EET o přijetí platby a dodací list. Vše Vám fyzicky předáme při doručení zboží. Po vyžádání je možné zaslat na email.